czwartek, 19 listopada 2015

Prywatny weekend i nowości

Dużo zdjęć - mało gadania ;)

mybottle
Popularne buteleczki, wybrałam sobie z miśkiem i termos z tradycyjnym napisem ;)

Zielona mila - Stephen King
Czytam właśnie, myślałam, że nudy będą ale wciągła mnie. Czytaliście/oglądaliście?
Taki piękny pocisk moje kociścze miało w łokciu :( tak długo lizał aż w końcu wypadło, razem z martwą tkanką i futrem :(

Kolorowanki dla dorosłych, In Rock Vesper
Dużo kolorowanek od Wydawnictwa In Rock / Vesper

A do tego trzeba było kupić kredeczki

Piciówka już zapomniał, że miał dzirę w łapce i szaleje

W pracy trzeba się ciągle doskonalić :P

adidasy
Brakowało  mi jakiś porządnych butów sportowych

biedronkowy wrzosik

Piękne drewniane grzybki robione przez dzieci

Nadrzewna puma

Virtual lakier do paznokci o zapachu malinowym
Największe zaskoczenie - lakier o zapachu malin


Kamilek rośnie i jest coraz słodszy <3

joga
Joga z kotem
Wawel chocolate
Czekolady siostry od Wawela. Trochę ukradłam

Drogeria Mistic puder ryżowy Ecocera
Puderek od Drogerii Mistic

Bania Agafii, Skin79, Avon
Wygrana u Feeling Fancy

Książeczki dla dzieci Przygody Fenka
Książeczki dla malucha

10 komentarzy:

  1. bardzo fajny mix, a Kamilek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie dziecię :)) Uwielbiam kolorowanki dla dorosłych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciągają i mam zamiar je wprowadzić do terapii starszych dzieci;)

      Usuń
  3. Lubię lakiery Virtual,czekoladę chętnie bym 'wsunęła' a i kotek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dobroci :) kociarą jestem więc będzie sie często pojawiał

      Usuń
  4. Genialne butelki :) a babusze agafii uwielbiam <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ❀
Masz ciekawe rozdanie?
obserwacja za obserwacje (czynnie)
Zostaw namiary