wtorek, 1 grudnia 2015

Isana - dezodorant w sprayu zapach egzotyczny

antyperspirant Isana
OPIS PRODUCENTA:  Isana dezodorant w sprayu exotic. 24-godzinny kompleks aktywny zapewnia długotrwałą świeżość i pielęgnację. Produkt przebadany dermatologicznie.
 
U MNIE: Używałam go przede wszystkim na noc. W tej formie użytku sprawdzał się dobrze. Zdarzało się, że używałam go na co dzień, gdy nie musiałam wychodzić z domu, ale nie zapewniał całodniowej ochrony. Być może u osób, które takiej wymagającej ochrony nie potrzebują spisze się dobrze, jednak u mnie skuteczny jest tylko na ok 7 godzinny sen, bo dłużej też nie za bardzo daje rady. Zapewne jeszcze go kupię, ale jak wspomniałam, jedynie do ochrony nocnej. (3)
 
POJEMNOŚĆ: 150 ml (5)
CENA:  3.49  (5)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH: bardzo przyjemny kwiatowo - owocowy (5)
KONSYSTENCJA: spray (4) 
 
SKŁAD: Butane, Propane, Alcohol Denat., Isobutane, Parfum, Isopropyl Myristate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Limonene.
 
OCENA: 4.5/5

9 komentarzy:

  1. zapach znam, ale działanie jak dla mnie za słabe ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to samo. Jedynie w nocy daje rady ale jak spie do 7h

      Usuń
  2. Bardzo lubię te dezodoranty :) Ten już wykończyłam,a został mi jakiś niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś te dezodoranty nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ochrony nie ma co ich kupować bo słabo chroni ale zapach pyszny :p

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀