niedziela, 29 maja 2016

Nowości Maja » kosmetyki, ubrania, wygrane, prezenty i inne

Ulubiony, piękny miesiąc dla nie jednego z nas. Niestety się już kończy, więc czas na podsumowanie.

Wydarzyły się przyjemne rzeczy, więc maj stał się jeszcze piękniejszy :)

  • imieninowy prezent od siostry, ona wie co lubię <3
  • zamówienie Oriflame: tonik, żel myjący i olejek, kulka i biżuteria na stopę
  • zamówienie FM: baza pod cienie, róż, utrwalacz makijażu. Odżywka Aussie
  • urocze szorty z Pepco
  • letnie spodnie od mamy na imieniny
  • spodnie z dziurami na kolanach i wysokim stanem
  • King z Biedronki za całe 9.99
  • kołdra od mamy na imieniny
  • cottony z Netto
  • wyszłam na ogród po bez, wróciłam z bzem i grzybami :P
  • druga częśc Greya, która podobała mi się dużo bardziej niż pierwsza
  • a w zdrapce za 1zł udało mi się wygrać 7zł :)
  • piękne doniczkowe kwiatuszki
  • czterolistna koniczyna, które chętnie rosną w ogrodzie
  • lenistwo kotów nie zna granic :P
  • wygrana u Blonde Chemist, dziękuję <3
  • peeling do testowania z Biedronki i perfumy o zapachu bzu
  • wygrana na Oillan :)
A u Was co nowego :*

16 komentarzy:

  1. Te szorty z Pepco są świetne!

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie są ale kupiłam je lekko uszkodzone i zobaczyłam to dopiero w domu, ale przeżyję to :P

      Usuń
  2. u mnie też różne miłe rzeczy się wydarzyły i zagościły :D Szorty z Pepco boskie. A wygraną z Oillan mam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cottonki są super. Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nie są tak fajne jak biedronkowe ale tam nie mogłam dostać w dobrych kolorach to wzięłam te z Netto i ładnie się prezentują :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W świąteczne miesiące zawsze jest co pokazywać hihi :)

      Usuń
  5. lubię takie psoty ;) Śliczny kotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj nic się u mnie nie dzieje, dlatego jak uciułam trochę newsów to jest o czym napisać :D

      Usuń
  6. Trochę się u Ciebie działo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maj łaskawy się ukazał :) w końcu to mój ulubiony miesiąc <3

      Usuń
  7. Super spodenki z Pepco ;) Lubię komponować sobie z takich piżamki, będę musiała zajść, może się załapię! Cała reszta też ekstra. U mnie z nowościami w maju jako tako, nic szczególnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę je ubrać z czymś żeby zobaczyć czy nadają się do chodzenia czy tylko do spania, ewentualnie na plażę :) ale spodobały mi się więc musiałam kupić. Widziałam je już parę razy w blogosferze. U mnie też zazwyczaj nudy, ale jest co pokazywać to można coś skleić jakiegos posta, bo pamiętam, że były uwagi, że takie posty się podobają :)

      Usuń
  8. Gratuluję wygranych ;) Zaciekawiły mnie perfumy o zapachu bzu, uwielbiam jego zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiele osób (łącznie ze mną) wąchając je pierwszy raz uznało, że to zapach konwalii. Jednak wyprowadzona z błędu rzeczywiście czuję bez :D są cudne tylko dość szybko wietrzeją

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀