wtorek, 27 czerwca 2017

Dobrarada » lakiery hybrydowe X-hybrid » naklejki wodne


Dobrarada

Jest to firma, w której znajdziesz wszystko, co jest Ci potrzebne, aby czuć się jeszcze piękniej. Dzięki ogromnemu wyborowi produktów do pielęgnacji i stylizacji rzęs i paznokci, zawsze będziesz wyglądała efektownie. Oferta Dobrejrady poszerzyła się o kosmetyki do makijażu oraz kosmetyki pielęgnacyjne i akcesoria. Poza tym znajdziesz tam akcesoria fryzjerskie na każdą kieszeń, akcesoria niezbędne w higienie pracy oraz dezynfekcji, ale także kuferki, frezarki, lampy itp. Co ciekawe, w ofercie znalazłam między innymi także torby podróżne, akcesoria do telefonów, tatuaże czy biżuterię.


Naklejki wodne na paznokcie KALKOMANIA

Naklejki wodne w formie kalkomanii stały się moim ulubionym sposobem na zdobienie paznokci. Początkowo wydawało mi się to skomplikowaną operacją, jednak ten kto spróbuje, na pewno polubi ten sposób na piękne paznokcie.

Naklejki zawsze stosuję do ozdabiania naturalnych paznokci, ale tak samo dobrze spiszą się przy akrylowych czy też żelowych.

Kalkomanię możemy stosować pod żel bez warstwy dyspersyjnej. Największym ich atutem jest fakt, iż nie wystają ponad powierzchnię żelu czy lakieru, dzięki czemu utrzymują się na paznokciach tak samo długo jak cały manicure.

Należy wyciąć wybrany motyw, jeśli są to naklejki całopaznokciowe należy jak najlepiej dopasować je do rozmiaru paznokcia, zamoczyć w wodzie na 10-20 sekund i nałożyć na paznokieć. Gdy całość wyschnie, pokrywamy lakierem bezbarwnym, lakierem hybrydowym lub żelem UV. 


Hybrydy ekspresowe X-hybrid - żele hybrydowe 3w1

Żele hybrydowe X-hybrid są hybrydami najnowszej generacji, ponieważ nie wymagają bazy i topu. Nie trzeba ich także przemywać, gdyż nie posiadają warstwy lepkiej czyli dyspersyjnej. Pędzelek jest dość krótki i wygodny. Lakier ma dobrą konsystencję i nie zalewa skórek. Dobre krycie uzyskujemy standardowo przy dwóch warstwach. Lakiery hybrydowe 3in1 utwardzają się zarówno w lampach UV, jak i LED.


Stosowanie:
1. Zmatowić płytkę paznokcia za pomocą bloczka polerskiego.
2. Położyć cienką warstwę żelu.
3. Utwardzać w lamie UV (2 min.) lub lampie LED UV (1 min.).
4. Powtórzyć krok 2 i 3 dla uzyskania drugiej warstwy żelu.

Usuwanie:
1. Zdjąć wierzchnią warstwę żelu za pomocą pilnika.
2. Moczyć paznokcie w płynie do usuwania hybryd lub acetonie przez ok. 10 - 15 min.
3. Usunąć mechanicznie odchodzącą masę żelu np. za pomocą drewnianego patyczka.

Pojemność: 6 ml
Cena: 15.90 zł



30 Żel hybrydowy i-nails 3in1 X-hybrid 6ml - Pink Bubblegum

Pudrowych róży nigdy za wiele ;). Lakier o nazwie różowej gumy balonowej do mnie przemawia w każdym calu. Jest to chłodny, stonowany odcień, przypominający mi lakiery do manicure francuskiego. Idealny na ślub, wesele i inne tego typu imprezy.



14 Żel hybrydowy i-nails 3in1 X-hybrid 6ml - Bishop Red

Kolor biskupiej czerwieni spodobał mi się od razu. Nie jest taki oczywisty, ponieważ ma w sobie odcienie czerwieni, różu oraz bordowe akcenty. Kojarzy mi się z klasycznym kolorem dla eleganckiej kobiety w średnim wieku. Będzie idealny na chłodne miesiące.



07 Żel hybrydowy i-nails 3in1 X-hybrid 6ml - Rose Nude

Ciepły beż, cielisty w odcieniu cappuccino, który powinna mieć każda kobieta w swojej kosmetyczce ze względu na swoją neutralność, kiedy nie chcemy rzucać się w oczy, ponieważ okoliczność czy nasza praca na to nie pozwala, a jednocześnie chcemy cieszyć się pięknymi, zadbanymi paznokciami.



10 Żel hybrydowy i-nails 3in1 X-hybrid 6ml - Fashion Fuchsia

Wśród lakierów jakie posiadam brakowało mi głębokiego różu, wybór więc padł na modną fuksję. Z tego co widzę, jest to jedyny odcień perłowy. Na wzorniku prezentuje się ciekawie. Zapewne niedługo przedstawię go na blogu. Taka perłowa fuksja sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i na imprezy.



12 Żel hybrydowy i-nails 3in1 X-hybrid 6ml - Light Coral

Tego kolorku byłam najbardziej ciekawa, ponieważ lekki koral raczej kojarzył mi się z odcieniem leżącym bliżej różu wpadającego w pomarańcz, a ten lakier jest dość mocno intensywny i ma ciekawą barwę. Będzie fajnie się sprawdzał w niecodziennych stylizacjach pazurków.


Kalkomania naklejki wodne XL HOT-029a floral

Nie mogłam zdecydować się, czy wolę motyw róż czy motyli, aż trafiłam na ten piękny podwójny arkusz. Piękne kolory, różne rozmiary oraz spory wybór zdobień sprawił, że takim naklejkom mówię tak :).

Cena: 3.49 zł


Kalkomania naklejki wodne XL HOT-026a sweet love

Ludzie dzielą się na tych kochających koty albo psy. Ja kocham każde zwierzęta, ale koty darzę szczególną sympatią. Już nie mogę się doczekać kiedy te słodkie kocięta zaczną zdobić moje pazurki :P. Do tego mamy urywki z gazet, kocie łapki, modne napisy i nieco róż.

Cena: 3.49 zł


Kalkomania naklejki wodne XL HOT-021a tulipany

Zachwycił mnie efekt akwareli na tych kolorowych tulipanach. Myślę, że użyję ich jako pierwszych ze względu na porę roku oraz fakt, iż niestety już tulipany przekwitły a ja tak lubię ich widok :). Na arkuszu znajduje się wiele rozmiarów, więc każdy znajdzie tulipanka dla siebie.

Cena: 3.49 zł


A123 Naklejki wodne na paznokcie KALKOMANIA

Zdecydowałam się także na naklejki całopaznokciowe z motywem kolorowych piórek. Wzór ten jest od dawna modny i myślę, że jeszcze chwilę będzie na niego faza. Efekt także jest ciekawy, jakby akwarelowy, jak przy tulipanach. Jest z nimi więcej pracy, ponieważ należy dobrze dociąć wzór do paznokcia, ale efekt jest wart zachodu.

Cena: 2.49 zł


A572 Naklejki wodne KALKOMANIA Love 6x5.5cm

Jako ostatnie wybrałam maki w trzech kolorach. Na arkuszu znajdują się także miłosne napisy, także z malutkimi makami. No i znów skusiłam się na efekt akwarelowy, który jakoś do mnie przemawia swoją prostotą i lekkością. Do wyboru mamy trzy wielkości oraz po dwie pary napisów.

Cena: 2.49 zł

27 komentarzy:

  1. wow :) naklejki wyglądają wspaniale;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naklejki wodne na paznokcie
    Chyba muszę się zaopatrzyć w jakieś nowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie zauważyłam że W tych pierwszych naklejkach nie zawsze są pary grafik. Więc chcąc mieć symetryczne mani to trzeba by było kupić dwa arkusze ;)

      Usuń
  3. Pierwsze słyszę o hybrydach do których nie potrzeba bazy ani topu - genialne! I cena niższa niż większość zwykłej hybrydy :) muszę poważnie przemyśleć ten temat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele szybciej idzie zakładanie takich hybryd ;) jedynie na naklejkę daję top .

      Usuń
  4. Naklejki bardzo mi się podobają, lubię takie ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają wiele uroczych wzorów, aż ciężko coś wybrać :)

      Usuń
  5. Raz zamawiałam właśnie z Dobrej Rady razem z siostrą i tak niska cena lakierów hybrydowych wydała mi się mocno podejrzana ale siostra zdecydowała się na jeden z nich i jest bardzo zadowolona, ponieważ nie jest on w niczym gorszy od tych z NeoNail czy Semilaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nawet i tańsze lakiery okazują się całkiem dobre ;) lubię sprawdzać nowe marki. zawsze najlepiej sprawdzić je u siebie ;)

      Usuń
  6. Polubiłam się z tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się z nimi zapoznaje ale już się lubimy bo szybko się z nimi pracuje ;)

      Usuń
  7. Z tego sklepu zamawiam pewnie od dwóch lat :) Dzięki nim wyposażyłam swój osobisty kącik paznokciomaniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję że poznałam ich dopiero teraz ale lepiej późno niż wcale hehe ;) asortyment mają ładny :)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa jakby trzymały się na moich paznokciach, skoro nie trzeba bazy i topu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej mamy zazwyczaj szybko się niszczą hybrydy A te trzymają się nawet dobrze. Po ok 2-3 tygodniach ma gdzieniegdzie odpryski ale nadal się trzymają.

      Usuń
  9. Bardzo lubię naklejki na paznokcie :)) A lakiery mają świetne koloru oprócz ostatniego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jedynie uważać żeby były symetryczne ;) kolory trochę wybierałam pod klientów ;)

      Usuń
  10. hybrydy wolę semilaca ale naklejki są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak poznaje inne marki to wydaje mi się że Semilac wcale nie jest lepszy nawet od tych najtańszych ;) jak się trafi na dobra serie to za parę złotych można mieć super lakier ;)

      Usuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀