czwartek, 22 czerwca 2017

My Gift DNA » Pomysł na personalizowany prezent na Dzień Ojca » Kubek



Dzień Ojca coraz bliżej. Pamiętajcie Kochani o tym jakże ważnym dniu. Moja dzisiejsza propozycja to personalizowany kubek, z którego tata zapewne chętnie będzie pił kawę. A Wy jak celebrujecie to święto? Obchodzicie? Wręczacie prezenty?

Dodatkowo w kolejnym poście pojawi się recenzja świetnego grawerowanego bidonu i personalizowanej kartki z imieniem. Powiem Wam tylko, że jakość pierwsza klasa ;). 




Uważamy, że najlepszy prezent to taki, który został stworzony z myślą o osobie, która zostanie nim obdarowana. Właśnie dlatego wszystkie pomysły na prezent, które u nas znajdziesz to prezenty personalizowane - jedyne w swoim rodzaju.

Twoi bliscy zasługują na unikalne prezenty!


Tworzymy sieć sklepów z personalizowanymi prezentami.




Miejscem w sieci, gdzie znajdziemy upominek na każdą kieszeń i na każdą okazję jest MY GIFT DNA.  

Jako, że kocham swoich najbliższych, lubię obdarowywać ich upominkami. Z wszystkich personalizowanych przedmiotów, ani jeden nie pozostał w moich rękach, każdy poszedł dalej w świat jako prezent. Lubię widzieć uśmiech na twarzy obdarowywanej osoby i te zaskoczenie, że nie jest to przypadkowa rzecz, lecz prezent dobrany pod gust i wykonany z sercem tylko dla tej jednej osoby.




Ciepłe słowa można przekazać tacie na różne sposoby. Ten kubek poruszy ojcowskie serce i sprawi, że zacznie ono bić jeszcze szybciej! Świetny pomysł na prezent nie tylko na Dzień Ojca

Wykonanie 
W naszej ofercie znajdziesz porcelanowe kubki wysokiej jakości, w 3 rozmiarach:
- Kubek standardowy - pojemność: 330ml
- Kubek Duży - pojemność: 415ml
- Kubek Latte - pojemność: 500ml

Nadruk
Kubek wykonany jest trwałą metodą, podczas której pod wysoką temperaturą nakładany jest wydruk. Grafiki znajdują się po obu stronach ucha kubka, dzięki czemu jest idealny prezent dla osób prawo jak i leworęcznych :)

Kubek można myć w zmywarce w trybach o niskiej temperaturze i nawet po kilkudziesięciu umyciach w zmywarce zachowuje barwy.




Nie wiem jak to wygląda u Was, ale ja często mam problem z doborem prezentów dla najbliższych, i to bez różnicy na jaką okazję. Problem się nasila, kiedy obdarowywana osoba ma już "wszystko", albo często wręczamy jej prezenty i nie mamy już pomysłu na kolejny.

Mieszkam w małym mieście, gdzie asortyment sklepów jest ograniczony i często wieje tandetą. Wtedy inspiracji i natchnienia szukam w Internecie. A tam znów sklepów tysiące i nie wiadomo w co klikać. Najlepiej wtedy dobrze się zastanowić jaki rodzaj prezentu może się spodobać, a co absolutnie byłoby faux pas.




Jak można się domyślić, kubek "Tata w domu" z tym pięknym przekazem podaruję swojemu tacie w piątek 23 czerwca. Bardzo spodobał mi się napis, ponieważ nie mieszkam z tatą i chciałabym tym pokazać mu, że nie ważne jak daleko jesteśmy, to zawsze gdy się spotykamy otacza mnie ojcowskie ciepło, które buduje bezpieczeństwo i spokój domowego ogniska.

Jestem zadowolona z jakości i wielkości kubka. Wybrałam pojemność dużą, jednak jest on bardzo duży, co bardzo mnie cieszy. Zazwyczaj kubki mieszczą maksymalnie 300ml płynu, jednak 115ml więcej przedłuża nam przyjemność z picia ulubionego napoju. Wykonany jest z grubej porcelany dobrej jakości, która jest idealnie biała. Nie ma mowy o zaciekach czy brakach w emalii. Nadruk jaki posiada mój kubek jest w kolorze czarnym z czerwonymi sercami. Jest on dokładny, równy, idealnie zabarwiony. Myłam go już w zmywarce w niskiej temperaturze i nic nie uległo zniszczeniu. Jednak z ostrożności polecę tacie mycie ręczne i od czasu do czasu wymycie go w zmywarce. Liczę, że teraz ulubiona kawa z rana będzie smakowała jeszcze bardziej ;).




Kubki z unikatowym wzorem lub Twoim zdjęciem to wyśmienity prezent dla najbliższych. Unikalne personalizowane kubki z nadrukiem! Napij się kawy lub herbaty z kubka stworzonego specjalnie dla Ciebie. 

Kubki z Twoim Zdjęciem

Od dziś pijesz z kubka, który jest dokładnie w Twoim guście. Personalizowane kubki idealne na prezent dla bliskich... lub dla siebie. To wspaniały prezent na niemal każdą okazję.

W ofercie My Gift DNA znajdziemy kubek dla taty w przedziale cenowym 31.99-39.99. Mój kubek to ten duży w cenie 35.99zł, najmniejszy i standardowy to koszt 31.99zł. Kubek Latte kosztuje 39.99zł i ma świetny kształt idealny do tego typu napojów.



Pomysły na Kubek 

Nasza strona oferuje mnóstwo pomysłów na to jak sprawić aby kubek, który podarujesz bliskiej osobie był wyjątkowy. Kubki to coś z czego korzystamy każdego dnia. Kawa, herbata, woda... każdy z Nas lubi coś innego. Jednak każdy chciałby mieć wyjątkowy kubeczek, którego wszyscy będą mu zazdrościć. Idealnym kubkiem dla pewnego siebie mężczyzny na pewno będzie personalizowany kubek - pan i władca, nie będzie wątpliwości kto tu rządzi! Jeżeli chcesz podarować niezwykły kubeczek tacie który jest fanem Gwiezdnych Wojen to mamy dla niego personalizowany kubek - Vader Dad. Bardzo kochasz swoich dziadków i im też chcesz podarować indywidualne prezenty to kubki dla pary - najlepsi dziadkowie. Mają nie tylko piękny wygląd ale też super wyznanie! Wyjątkowy prezent na rocznicę, który umili każdy kolejny dzień? personalizowany kubek - nasza rocznica spełnia obie te role! Codziennie przy kawie czy herbacie będzie przypominał o latach spędzonych razem. Idealny prezent dla pary, w której każdy uważa, że zawsze ma racje to bez wątpienia kubki dla pary - mr&mrs right. Te porcelanowe kubeczki przyznają racje jemu i jej!



15 komentarzy:

  1. Taki kubek to idealny pomysł na prezent, sama chciałam taki zamówić mojemu tacie, jednak kubków ma już pod dostatkiem :D Zdecydowałam się na portfel, również z tej strony, jestem bardzo zadowolona z jakości i z chęcią będę wracała do zakupów w tym sklepie :)
    Obserwuję! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portfela jeszcze nie miałam od nich :) ale to także świetny prezent. Mój tato niedawno brał ślub i zamieszkał ze swoją żoną to ma jeszcze mało swoich przedmiotów tam ;) także obserwuje ;*

      Usuń
  2. W tym roku postawię na klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już się nie daje kubków. Przejadły się nam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten rytuał jeszcze chyba będzie trwał troszeczkę hehe. Bo chyba cała rodzina uwielbia kubki i się do nich przywiązuje ;P

      Usuń
  4. Mój tata też dostanie kubek, masę słodyczy, które uwielbia i perfumy Davida Beckhama :D Mam nadzieję, że mu się spodoba prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobnych ojców hehe ;) mój też dostał dawidowe perfumy ale na imieniny. Ale niedługo ma urodziny więc będę musiała coś pomyśleć ;P

      Usuń
  5. Kubek, termos to prezenty które się zawsze obronią. Też zdarza mi się tacie takie kupować. Chociaż w tym roku myślę o kostkach do whisky z https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty . Albo specjalnej karafce by mógł sobie swój szlachetny trunek przelać. Widzę już zadowoloną minę jak otworzy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie jeśli chodzi o mnie to ja bardzo lubię wręczać spersonalizowane prezenty i jestem zdania, że jest to coś bardzo miłego. Właśnie dlatego polecam również zapoznanie się z ciekawym tekstem https://zamowprezent.pl/jaki-prezent-na-imieniny-dla-andrzeja-wybrac aby wiedzieć jaki prezent dla Andrzeja wybrać.

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀