poniedziałek, 6 listopada 2017

Pink-boxing edycja jesienna » moja paczka (WYNIKI KONKURSU)


To już trzecia wymiana, w której biorę udział i której organizatorką jest Madzia z bloga I Love Dots. Za każdym razem jestem mega zadowolona i zawsze nie mogę doczekać się kolejnych wymianek. Tym razem moją parą została Madzia, ale z bloga Ciekawska Magdalena. Bardzo się ucieszyłam, bo blog Magdy obserwuję od dawna i chętnie do niej zaglądam.


Otrzymałam wiele cudeniek, które możecie zobaczyć na dzisiejszych zdjęciach. I chciałabym bardzo podziękować za taką paczkę. To, co ja wysłałam Madzi, możecie zobaczyć u niej. Cieszę się, że moja niespodzianka jej się spodobała i chociaż kilka produktów się u niej sprawdzi ;). Produkty z paczki od Magdy od razu znalazły swoje zastosowanie. Jak zawsze podczas wizyty kuriera czy listonosza, pierwsza przy mnie jest siostra, zawsze ciekawa co dostałam i co może sobie podebrać :P.


Krem do rąk Indigo pachnie obłędnymi perfumami i zostawiam go sobie dla kobietek, którym będę robiła manicure. Zostając w tematyce paznokci z tej samej firmy dostałam bazę, której jestem ciekawa, bo nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Indigo, ani z tej drugiej firmy, gdzie w buteleczce znajduje się śliczna butelkowa zieleń.

Każda kobieta wie, że żeli pod prysznic i szamponów nigdy za wiele, bo idą jak woda :P. Przynajmniej ja tak mam, więc taka zawartość paczki bardzo mnie ucieszyła. Maska i serum do włosów motywuje do zadbania o swoje kosmyki, które nie zawsze są w korzystnej formie. Zaciekawiona jestem też żelem na blizny od Skin79, ponieważ mam kilka zmian, których chętnie bym się pozbyła.


A widzicie te cuda do zaparzania i różowego gościa, który to ułatwia? Już wiem kto będzie zachwycony takim podarkiem. I ulubieństwo kobiet, czyli maseczki. Do wyboru do koloru. No i obowiązkowe próbeczki, które noszę zawsze w kosmetyczce, którą zabieram do chłopaka jak u niego nocuję. Świetnie się sprawdzają takie małe wersje, bo w domu jakoś ciężko mi zużyć próbki.



WYNIKI :)


Szczęśliwy los uśmiechnął się tym razem do Gosi z bloga Body Hair Life. Czekam 5 dni na Twój adres, który wyślij na ewcius1991@vp.pl. Gratuluję :)




21 komentarzy:

  1. Słyszałam o cudownych zapachach kremów Indigo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam ;) zapach jest luksusowy jak dobre perfumy :)

      Usuń
  2. Widziałam paczkę od Ciebie, ta od Magdy też wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne maseczki :)
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna paczuszka Ci się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez juz mam swoją pakę. Wstyd, ze jeszxze się nie pochwaliłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością bo lubię oglądać takie posty ;)

      Usuń
  6. Fajna paczuszka. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega paka :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CIESZE SIĘ, ŻE WPADŁA W OKO :d BAZA JEST ŚWIETNA POD HYBRYDY :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna fajna zawartość pudełka :) Szkoda, że nie wiedziałam o akcji :/

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀