sobota, 16 grudnia 2017

Gift Maker » ozdoby choinkowe ze sklejki 9szt.




Święta to magiczny czas, składa się na niego wiele wyjątkowych momentów, jednym z nich jest ubieranie choinki. Czy masz już nowe ozdoby świąteczne? W GiftMaker kupisz oryginalne ozdoby choinkowe, które nadadzą Twojej choince wyjątkowego charakteru. Atrakcyjna cena, różnorodne kształty, wysoka jakość wykonania. To wszystko sprawia, że warto kupić ozdoby choinkowe w naszym sklepie.


OZDOBY CHOINKOWE w różnych kształtach

Czy już wiesz, jak ozdobisz choinkę w tym roku? Mamy dla Ciebie propozycję zakupu pięknych ozdób choinkowych. Świetne figurki na choinkę wycięte laserowo ze sklejki imponująco prezentują się na świątecznym drzewku. Możesz łączyć je z innymi ozdobami np. kolorowymi bombkami i łańcuchami.

Ozdoby choinkowe wykonane ze sklejki w różnorodnych kształtach na pewno przypadną Ci do gustu. Twoja choinka zrobi pozytywne wrażenie na wszystkich gościach!

Ozdoby przypadną do gustu zarówno dzieciom, które zachwycą się różnorodnością kształtów np.: Święty Mikołaj, choinka, bombka, gwiazdka.

Dorośli doceniają oryginalne ozdoby choinkowe ze względu na ich precyzyjną jakość wykonania, atrakcyjną cenę oraz możliwość wyboru spośród kilkunastu wzorów.

Informacje:
- wymiary: około 6 cm
- możliwość wymiany wzorów pomiędzy zestawami
- ozdoby choinkowe w super cenie.
- w zestawie znajdują się 3 różne wzory po 3 szt.

W tym roku Twoja choinka będzie prezentować się elegancko!

Drewniane ozdoby choinkowe, są również idealną dekoracją każdego domu, biura lub sklepu.



Gdy byłam mała, w Święta zawsze mieliśmy żywą choinkę. Niestety potem rodzice kupili dywany i trzymanie żywej choinki było trudne ze względu na igły wczepiające się we włosie. Początkowo była choinka sztuczna, lecz bardzo duża i gęsta, dzięki czemu przez wiele lat wyglądała okazale. Myślę, że mieliśmy ją ok. 15 lat. Zaczęły jej także lecieć igły ze zmęczenia materiału, więc kupiliśmy choinkę białą. Pięknie wygląda ustrojona na biało i złoto, elegancko i z klasą. Oczywiście obowiązkowo, co roku dokupowane są coraz to piękniejsze ozdoby świąteczne. W tym roku zapragnęłam mieć żywą choinkę. W sumie to już w tamtym roku o tym myślałam, ale chrześniak był za mały i choinka by nie przetrwała sparingu z nim. Jeździłam w różne miejsca w poszukiwaniu idealnej choinki. Brałam pod uwagę Obi, Biedronkę, Pchli Targ oraz lokalną szkółkę ogrodniczą. Najbardziej zależało mi na szkółce, jednak nie było mi po drodze, a jak już było to okazywało się, że akurat jest nieczynne. W Biedronce znalazłam niedużą jodłę kaukaską i od razu dziś ją ustroiłam hehe. Może to i za szybko, ale nie mogłam się doczekać choinki pachnącej żywicą a nie kurzem.


Drewniane ozdoby choinkowe mają w sobie wiele magii i pozwalają cofnąć się nieco w tył ze wspomnieniami. Skromne i w jednym, naturalnym kolorze. Ale czy nie są piękne w swej prostocie? Nie mogłam zdecydować, który zestaw wybrać. Niestety nie doczytałam, że ozdoby można wymieniać między zestawami. Będą one zdobiły białą choinkę mojej mamy. Dołączyłam do nich złote wstążeczki i ostateczny ich wygląd i prezentację na mojej choince możecie zobaczyć na pierwszym i ostatnim zdjęciu.

Ozdoby wypalane są laserowo na sklejce. Wzorki są płytkie, więc nie będą się mocno kurzyły. Pomyślałam, że może to byś także świetny sposób na kreatywne spędzenie czasu z dzieckiem i można ozdobić jednobarwne drewniane bombki. Pomalować pisakami, ozdobić brokatem, cekinami, diamencikami itp. Ozdoby wykonane są starannie, nie posiadają żadnych wad. Mają odpowiednio dużą dziurkę, aby przewiesić przez nie sznurek lub cienką wstążkę. Ozdoby będą idealnym prezentem dla osoby ceniącej sobie naturę i styl rustykalny.



31 komentarzy:

  1. śliczne są, zwłaszcza te z napisami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie żałuję że nie wzięłam więcej Z napisami ;) ale to może w przyszłym roku dokupię ;p

      Usuń
  2. Jakie cudowne ozdoby! Uwielbiam wszystko co zwiazane z choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka podobnych u siebie i sa miłą odmianą w porównaniu do "sztandarowych" ozdób choinkowych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ozdoby, takie oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe i oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz częściej je spotykam w sieci i coraz bardziej mi się podobają 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ciężko było się zdecydować bo mają więcej takich cudeniek ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kiedyś może je nieco ozdobię i będzie znów coś innego :)

      Usuń
  9. Jakie ładne! Moje wnuki bardzo się angażują w takie przygotowywanie ozdób na choinkę. A potem robimy konkurs :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna zabawa świąteczna :) mam nadzieję, że kiedyś będę mogła się tak bawić ze swoimi dziećmi :)

      Usuń
  10. Super są takie rzeczy ze sklejki. Mam takie metryczki dla dzieci 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam często podobnych wzorów do decoupage
    , ale zawsze je maluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o decoupage ale jest to genialny pomysł ;*

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀