poniedziałek, 11 grudnia 2017

India Cosmetics » Krople łagodzące trądzik


Kosmetyki Konopne

Kosmetyki INDIA charakteryzują się wyjątkowo łagodną formułą wzbogaconą o naturalny olej konopny, który zapewnia intensywne nawilżenie, koi podrażnienia i odpręża napięty naskórek. Olej, dzięki lekkiej konsystencji, bardzo szybko się wchłania i pozostawia skórę jedwabiście delikatną w dotyku. Zawarte w nim substancje odżywcze szybko redukują istniejące zmarszczki i opóźniają jednocześnie proces starzenia się skóry, dając oczekiwane rezultaty już po pierwszych aplikacjach. Produkty linii INDIA są jedynymi kosmetykami na rynku, wykorzystującymi olej konopny w kompleksowej pielęgnacji całego ciała.

Olej tłoczony z Cannabis sativa (konopie), rośliny pochodzącej z Azji Środkowej, wykazuje innowacyjne zastosowanie w kosmetologii. Badania pokazują, że konopie mają właściwości przeciwutleniające oraz są bogate w kwasy omega 3, 6 i 9, które pomagają w nawilżeniu suchej skóry oraz łagodzą podrażnienia. Olej z konopi jest bogaty w witaminy, fosfolipidy, fitosterole, minerały i chlorofil. Posiada właściwości antynowotworowe.

Medyczne właściwości tej rośliny znalazły wykorzystanie w nowej linii kosmetyków INDIA. Stworzyliśmy dla Państwa serię produktów na bazie konopi do pielęgnacji ciała i włosów.



Krople na trądzik India skutecznie radzą sobie z wypryskami.

Działają antyseptycznie i przeciwbakteryjnie - naturalne składniki, zawarte w składzie, gwarantują łagodne, ale efektywne działanie oraz długofalowe efekty. Krople przyspieszają gojenie się wyprysków i ranek oraz zapobiegają powstawaniu kolejnych zmian.

Składniki aktywne:
  • Olej z drzewka herbacianego - wykazuje właściwości dezynfekujące i przeciwbakteryjne. Często stosowany w kosmetykach przeciwtrądzikowych, ze względu na to, że działa bakteriobójczo na bakterie beztlenowe wywołujące zmiany trądzikowe.
  • Olej konopny - dba o właściwy poziom nawilżenia skóry, regeneruje ją i uelastycznia. Jest pomocy przy stanach chorobowych skóry, takich jak łuszczyca, egzema i łojotok. Posiada zdolność do regulacji wydzielania sebum, dzięki czemu zapobiega powstawaniu wyprysków.
  • Ekstrakt z lawendy - wspomaga gojenie ranek po wypryskach.

Sposób użycia: Na zwilżoną pałeczkę do uszu nanieść 1 kroplę i posmarować nim wyprysk. Stan zapalny powinien zniknąć w przeciągu 2-3 dni.



Zawsze z ciekawością przyglądam się produktom mającym pomóc pozbyć się trądziku. Jest ich na rynku bardzo dużo, ale wiadomo, że nie wszystko działa, a przynajmniej na mnie. Dlatego obok zainteresowania stoi obawa, czy aby na pewno akurat ten produkt będzie w stanie mi pomóc i nie wrzucę pieniędzy w błoto. W szufladzie stoi wiele kosmetyków czy nawet aptecznych produktów, które używam zazwyczaj na przemian w zależności od potrzeb cery. Ostatnio do mojego zbioru dołączył nowy produkt z kategorii produktów medycznych.

Tym produktem są krople łagodzące trądzik, które otrzymałam od firmy India. Preparat znajduje się w szklanej, przyciemnianej butelce z pipetką także szklaną. Jest to higieniczny sposób na odpowiednie dozowanie produktu na skórę. Aplikacja przebiega bezproblemowo, więc na strefy objęte problemem dostaje się tyle kropli ile potrzebujemy. Na buteleczce znajdują się opis i skład kropli. Używany regularnie ładnie zasusza pojedyncze krostki, co możecie zobaczyć na ostatnich zdjęciach 'przed i po'. Tyle mi wystarczy jak na produkt o takich właściwościach i w takiej cenie ;).



POJEMNOŚĆ: 20 ml

CENA: 19.99 zł

ZAPACH: delikatny, ziołowy, herbaciany

KONSYSTENCJA: mleczny dość rzadki płyn

SKŁAD:  Aqua, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Glyceryl Strearate, Benzyl Alcohol, New Zealand Teatree Oil, Dehydroacetic Acid, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Cannabis Sativa Seed Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Carbomer, Lavandula Angustifolia.



26 komentarzy:

  1. Po 2-3 dniach pryszcz sam u mnie znika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te małe też ale często pojawia się u mnie trądzik hormonalny na żuchwie i te gule trudno się goją :(

      Usuń
  2. Efekty są naprawdę dobre! Czasem mam problem z wypryskami, które nie chcą tak szybko znikać :/ Nie mogę znaleźć na ich stronie składu, ale wydaje mi się, że jest tam parafina - mi ona niestety nie służy :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełnię kochana skład zaraz ;* akurat jestem u chłopaka a u niego zostawiłam krople. Chyba masz podobne zmiany jak ja więc powinien pomóc. Ocenisz po składzie ;) dam znać jak edytuję post.

      Usuń
  3. Gdzie można się zaopatrzyć w te produkty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno na stronie producenta ;) A gdzie więcej to nie wiem kochana.

      Usuń
    2. Mamy w sklepie produkty INDI,ale o tych kroplach jeszcze nie słyszałam może bedziemy miec je na stronie : www.konopiafarmacja.pl

      Usuń
    3. Dobrze wiedzieć :) chętnie zajrzę.

      Usuń
    4. Koleżance poleciłam te krople i kupiła je W drogerii jawa ;)

      Usuń
  4. Fajnie mieć taki specyfik pod ręką. U mnie jednak dobrze działa zwykły olejek z drzewa herbacianego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety sam olejek z drzewa herbacianego nie zawsze tak szybko działa. A tu dodatkowo jest olejek konopny i lawenda :)

      Usuń
  5. Coś takiego by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na szczęście nie mam problemu z trądzikiem ale po zdjęciu widzę, że specyfik działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam uwiecznić efekty żeby było wiarygodnie i przepraszam za ten widok ;P też nie chciałbym widzieć tego w lustrze. Super że nie musisz sięgać po takie produkty ;*

      Usuń
  7. Widzę, że działa świetnie, ja na szczęśnie nigdy nie miałam problemów z trądzikiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara ;) ja już nie pamiętam jak to było kiedy go nie było ;P

      Usuń
  8. Mi na szczescie, odpukac, nic sie nie pokazuje na twarzy. Sadze iz to zasluga uzywania kremow mocno nawilzajacych, ale gdyby cos sie pojawilo, to chetnie siegne po ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałaś kiedyś taki problem? U mnie dobre kremy pomagają ale to też zależy od dnia. Bardzo kapryśna ta moja cera ;P

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jak cera ma dobry dzień to nawet dobrze się goi ;) walka była zacięta hehe ;P

      Usuń
  10. nie mam trądziku więc raczej produkt nie dla mnie, skład tez średni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Masz szczęście że nie musisz sięgać po jakie produkty ;)

      Usuń
  11. Warto spróbować. Co naturalne to najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krople dobre i naprawdę działają dużo lepiej niż wszelkie inne preparaty punktowe!

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀