niedziela, 18 lutego 2018

Equilibra » Linia arganowa » Arganowa pianka oczyszczająca


LINIA ARGANOWA – MŁODOŚĆ Z NATURY

Twarz jest obszarem ciała, która najlepiej nas reprezentuje a przy tym jest najbardziej narażona na czynniki zewnętrzne, stres i starzenie się. Nowa linia ARGAN – młodość z natury, to kompleksowa oferta produktów do twarzy na bazie olejku arganowego, którego unikalny skład zapewnia niezbędne nawilżenie oraz ochronę hydrolipidową skóry. Wysoka zawartość przeciwutleniaczy takich jak tokoferole, witamina E, kwasy tłuszczowe i flawonoidy, skutecznie zapobiega starzeniu się skóry i tworzeniu wolnych rodników.


Delikatna pianka oczyszczająca do skóry twarzy. Stosowana codziennie rano doskonale odświeża i orzeźwia, a wieczorem usuwa pozostałości makijażu i zanieczyszczeń. Zawiera 98% składników naturalnego pochodzenia w tym: olejek arganowy, kwas hialuronowy i ekstrakt z gardenii o działaniu zmiękczającym i nawilżającym. Substancje myjące pochodzenia roślinnego połączone w mikroemulsję delikatnie oczyszczają nie podrażniając skóry. Polecana do cery wrażliwej, testowana okulistycznie. 

WOLNA OD:
  • PARABENÓW I SILIKONÓW
  • PETROLATUM I PEG
  • OLEI MINERALNYCH I PARAFINY
  • SLES I SLS

98% NATURALNEGO POCHODZENIA > TESTOWANA DERMATOLOGICZNIE > TESTOWANA OKULISTYCZNIE > z Kwasem Hialuronowym 


Pianka posiada standardowe opakowanie, które nie jest przezroczyste. Pompka pianotwórcza niestety po jakichś dwóch użyciach odmówiła posłuszeństwa. Zamiast pianki otrzymywałam wodę dlatego zmieniłam pompkę na inną. Otrzymywana pianka nadal nie była mocno zwarta, ale nie przeszkadza to w używaniu. Na etykiecie znajdziemy wszystkie informacje. Zapach jest bardzo podobny do innych produktów arganowych, nie jest jakiś super przyjemny ale na pewno też nie odrzuca. Powiedziałabym, że jest neutralny. A jak sprawuje się arganowa pianka oczyszczająca w praktyce?

Pianki stanowią ciekawą alternatywę dla żeli do mycia twarzy. Różnią się zazwyczaj mocą domywania. Pianki są dużo delikatniejsze, nie pozbywają skóry zbyt dobrze z makijażu. Dlatego stosuję ją gdy mój makijaż jest delikatny lub nie mam go wcale. Twarz myję przy pomocy gąbki konjac, dzięki której cera jest doczyszczona. Skóra po umyciu jest świeża ale w moim przypadku nieco przesuszona i ściągnięta. Zauważam, że z czasem zmienia mi się rodzaj cery. Nie jest już tłusta jak kiedyś i częściej potrzebuje mocnego nawilżenia. Dlatego po zastosowaniu pianki z wodą, tonizuję twarz i nakładam treściwy krem, więc wszystko wraca do normy.

Dużym plusem jest brak szkodliwych składników. Piankę szczególnie polecam osobom z tłustą cerą. Możecie poczytać także o aloesowej paście do wrażliwych zębów i dziąseł, ochronnym szamponie i masce arganowej, szamponie i odżywce aloesowej, olejku do pielęgnacji, szamponie do ciała i włosów dla dzieci, chusteczkach do demakijażu.


POJEMNOŚĆ: 150 ml

CENA: 21.99 zł

ZAPACH: typowy dla produktów arganowych

KONSYSTENCJA: lekka, rzadka pianka

SKŁAD: Aqua (Water), Glycerin, Coco-Glucoside, Decyl Glucoside, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Oleate, Argan Oil Polyglyceryl-6 Esters, Gardenia Florida Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Parfum (Fragrance), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol.

http://www.equilibra.pl/

35 komentarzy:

  1. Szkoda, że pompka okazała się wadliwa, mimo tego produkt chciałabym przetestować u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może trafiła mi taka z wadą fabryczną. Mam nadzieję że inne mają dobrą pompkę ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Według mojego rozeznania dla tłustej będzie najlepsza ;)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tej pianki ;) Mam kilka produktów od Equilibra i dobrze mi się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu , chętnie bym przetestowała
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Pianka mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą markę, a pianka bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się. Może w końcu jakiś kosmetyk zdziała cuda mojej twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za to :) mi na razie buzia się na tyle uspokoiła że jestem nawet zadowolona hehe.

      Usuń
  9. bardzo lubię kosmetyki equilibra i produkty w formie pianek

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrezygnuję z tego, bo olej arganowy w każdej postaci działa na mnie źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię piankowe produkty :D chętnie bym ją przetestowała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka recenzji pianek już się pojawiło na blogu A na pewno skleje ich jeszcze kilka ;P

      Usuń
  12. Chętnie bym przetestowała piankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co jest w piance od razu przyjemniej się stosuje ;)

      Usuń
  13. Some times its a pain in the ass to read what blog owners wrote but this web site is
    really user friendly!

    OdpowiedzUsuń
  14. well sound of foam its wonderfull i will try,thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  15. This article offers clear idea for the new users of blogging, that actually how
    to do running a blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już gdzieś kiedyś słyszałam coś na temat tej pianki. Może kiedyś zakupię, na razie muszę zużyć mój zapas, który mam w szafeczce :D

    Zapraszam do mnie : http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/piekne-samobojczynie-lynn-weingarten.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zapas też jest spory bo takie produkty są wydajne i kolekcja rośnie hehe. Chętnie zajrzę do Ciebie ;)

      Usuń
  17. Mam z tej serii próbkę kremu, dobra konsystencja :)
    Dziękuję za obserwację mojego bloga i udział w konkursie - wyniki po 21 marca :)
    Ja również obserwuję Twój blog :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także jest konkurs ;) nawet dwa bo drugi na grupie Dedra ;) pozdrawiam

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀