niedziela, 22 marca 2020

Catrice HD Liquid Coverage


  • Wysokie krycie i naturalny wygląd
  • Ultra lekka płynna formuła
  • Perfekcyjna cera przez 24 godziny
  • Produkt wegański
Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin.  Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!


Podkład dostępny jest w siedmiu odcieniach na Notino.pl. Na stronie Catrice wymienionych jest sześć wariantów kolorystycznych. Brakuje jasnego 005 Ivory Beige. Wydaje się on bardzo ciekawym odcieniem i jeszcze bardziej neutralnym niż mój 010 Light Beige. Jednak to ta dziesiątka jest dość popularna. Kolor jest neutralny wpadający w cieplejszy beż. Nie jest super jasny, dlatego dla mojej bladej cery w okresie zimowym jest nieco zbyt ciemny.

Co do opakowania jak dla mnie jest wygodne, dzięki szklanej pipecie dozujemy tyle produktu ile potrzebujemy. Dzięki temu możemy nakładać podkład bezpośrednio na skórę lub jak wolimy, na przyrządy do rozprowadzania produktu. Mi najwygodniej aplikować go na pędzel - ewentualnie na gąbkę beauty blender. Ostatnio polubiłam się z pędzlem gdyż dzięki niemu otrzymuje największe i satysfakcjonujące krycie. 

Podkład jest dość ciezki i ma dobre krycie. Więc osoby mające problemy z cerą i potrzebujące zakrycia powinny być zadowolone. Podkład ten ma różne skrajne opinie. Dlatego uważam, że każdy sam powinien go wypróbować i wyrobić sobie o nim zdanie. Z mojego punktu widzenia aby podkład dobrze wyglądał na twarzy, nie ważył się, nie podkreślał suchych skórek i nie wysuszał - cerą powinna być dobrze przygotowana, nawilżona i jeśli lubimy używać bazy to także poprawi wygląd makijażu. 

Jeśli go używacie lub używaliście to jakie jest Wasze zdanie na jego temat ? 💋


CENA: 28.68 zł

POJEMNOŚĆ: 30 ml

KONSYSTENCJA: odpowiednia do dobrego krycia

SKŁAD: AQUA (WATER), DIMETHICONE, TALC, PEG-10 DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYPROPYLENE, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, NYLON-12, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, GLYCERIN, MAGNESIUM SULFATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, METHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SILICA, ALUMINUM HYDROXIDE, PROPYLENE CARBONATE, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

23 komentarze:

  1. Takiego nie znam. Podoba mi się kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci go ale zależy jaką masz cerę. Według mnie będzie słabo wyglądał na suchej cerze

      Usuń
  2. Słyszałam o. Nim, ale. Jeszcze nie miałam okazji go używać

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez jakiś czas mnie kusił, ale nie zdecydowałam się na niego gdyż jestem w trakcie szukania dobrego podkładu z filtrem UV :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://skinandtheacne.blogspot.com/2017/07/pharmaceris-fluid-kryjacy-01-ivory.html?m=1
      Polecam ten. Post stary ale nadal uważam go za świetny podkład z spf. Mają też wyższa ochronę dostępna 😉

      Usuń
  4. Zdecydowanie nie, tona silikonu, mikroplastiki. AKtualnie w kremie mam silikon wiec musze uwazac na podklady, zdecydowanie nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie zaskoczyłaś bo nie zgłębiałam tematu składu. A polecasz jakiś inny kryjący ?

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten podkład 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go nawet polubiłam, chodź kolorystyka nie koniecznie dopasowana. Ale mam i używam czasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimę ten odcień był za ciemny ale teraz pewnie będzie ok 😉 ale podkłady i ich odcienie to odwieczny problem 🤪

      Usuń
  7. Kusi mnie ten podkład od jakiegoś czasu, ale i tak zawsze wybieram All Matt od Catrice w odcieniu 010:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobrze kryje ? Może też bym go upolowała bo i tak zawsze w zależności od potrzeb używam różnych podkładów 😋

      Usuń
  8. Miałam go, całkiem, całkiem się polubiliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Korzystałam przez długi czas i mamy podobne odczucia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używam na zmianę z innymi to mam go jeszcze sporo 😊

      Usuń
  10. całkiem dobry produkt, miałam problem z naczynkami więc potrzebowałam dobrego korektora i podkładu (z tej samej serii), teraz jak poszłam na laserowe zamykanie naczynek to mogę używać czegoś lżejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy artykuł i fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀