piątek, 7 sierpnia 2015

Oriflame - Perfect Fusion podkład nawilżający

OPIS PRODUCENTA: Dzięki delikatnej, aksamitnej formule ten nawilżający podkład działa jak Twoja „druga skóra” – idealnie stapia się z cerą i natychmiast wyrównuje jej koloryt, a jednocześnie zapewnia efekt tak naturalny, jakbyś nie miała na sobie podkładu! Kompleks HydraFix zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia cery przez cały dzień. Zapewnia efekt średniego do mocnego pokrycia.
U MNIE: Do tej pory kupiłam kilka opakowań tego podkładu. Mimo, iż mam cerę trądzikową, podkład ten się u mnie sprawdził bardzo dobrze. Ma przyzwoite krycie, nie tworzy maski, nie zatyka porów powodujących powstawanie zaskórników, nie ma drażniącego zapachu. Opakowanie nie sprawia problemów, pompka się nie zacina, wydobycie produktu jest możliwe praktycznie do końca, resztę podkładu, której nie udało się wydobyć za pomocą pompki wylałam na dekielek odkręcając pompkę i stawiając pojemnik do góry dnem. Posiada filtr dzięki któremu w słoneczne dni chronię swoją cerę. Jedynie czego potrzebuję to zmatowienia pudrem dla zniwelowania nadmiernego błyszczenia. Niestety z tego co widzę, jest on wycofany od jakiegoś czasu, na wyprzedaży został ciemny kolor, ale doszły mnie słuchy, że Perfect Fusion został zastąpiony GG Mineral Long Wear, nie wiem czy to prawda, więc nowy podkład idzie w użycie. Dostępny w 5 odcieniach. Swatche podkładu Fusion możecie zobaczyć tu (5)

POJEMNOŚĆ: 30 ml (5)
CENA: 47.90 / 29.99  (5)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH: nienachalny (5)  
KONSYSTENCJA: dość gęsta, dobrze kryjąca (5)


SKŁAD: AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, TITANIUM DIOXIDE, CYCLOHEXASILOXANE, PEG-10 DIMETHICONE, BUTYLENE GLYCOL, ISONONYL ISONONANOATE, CAPRYLYL METHICONE, SODIUM CHLORIDE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, STEARIC ACID, CAPRYLYL GLYCOL, NYLON-12, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ALUMINUM HYDROXIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PARFUM, PROPYLPARABEN, DISODIUM EDTA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINA, SILICA, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499

OCENA: 5/5

16 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wypróbuję w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz musiała go poszukać na internetach albo kupić ten Giordani Gord, który sobie kupiłam, bo niby taki zamiennik, użyłam parę razy i jest porównywalnie taki sam dobry

      Usuń
  2. Nie miałam go jeszcze nigdy ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może go kiedyś jeszcze wprowadzą a jak nie to ten GG też jest dobry :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chyba bardzo krótko był w katalogach z tego co kojarzę

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A do tego opakowanie jest wygodne do trzymania i pompowania ;)

      Usuń
  5. Nigdy nie używałam podkładów Oriflame, bo zawsze wydawały mi się za ciemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jasną cerę i w zimę używam najjaśniejszego czyli porcelana a w lato drugi albo trzeci odcień, bo mają i z różowymi i brązowymi podtonami

      Usuń
  6. Kocham firmę oriflame :)

    Zapraszam do mnie:
    www.moskwaswolrd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wielu lat mam ją pod ręką więc używam czego moge i naprawdę wiele produktów mają fajnych :)
      w linku zrobilaś literówkę ale doszłam do docelowego bloga :) ładne dziewczyny ;)

      Usuń
  7. Pamiętam, że go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie jakie testowałam były za rzadkie i zbyt mało kryjące, ten był przyzwoity :)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀