środa, 3 stycznia 2018

Diagnosis » NovaClear Atopis » Płyn do mycia twarzy i ciała


Face & Body Wash – Płyn do mycia twarzy i ciała

  • Delikatna formuła
  • Do codziennego stosowania
  • Nie zawiera drażniących substancji chemicznych

Płyn delikatnie oczyszcza skórę bez naruszania jej naturalnej bariery. Unikalna formuła preparatu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka zapewniając jednocześnie skuteczne i długotrwałe nawilżenie (Omega 3-6-9). Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. Gliceryna działa nawilżająco oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Pantenol przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Witamina E chroni skórę przed niszczącym działaniem wolnych rodników. Płyn przywraca skórze komfort i ukojenie. Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej.


Dziś przyszła kolej na recenzję płynu do mycia twarzy i ciała NovaClear Atopis. W listopadzie pisałam Wam o kremie natłuszczająco-nawilżającym z tej samej serii. Bardzo go polubiłam, więc został u mnie, natomiast żel podarowałam szwagrowi pod choinkę, ponieważ jego skóra, bardziej niż moja, potrzebuje specjalistycznej opieki. Prezent odpakowany, stoi już od wigilii pod prysznicem i dziś możemy powiedzieć o nim kilka zdań.

Płyn jest w formie żelu, dość gęstego, przezroczystego i bezzapachowego. Tubka jest solidna, z białego, matowego i nieprzezroczystego miękkiego plastiku ze szczelnym zamknięciem na klik. Na tubie nie znajdziemy wielu informacji, a jak już, to w języku angielskim. O interesujących nas sprawach dowiemy się z kartonika, w który zapakowany jest płyn. Produkt spełnia swoje zadanie, łagodzi skórę, delikatnie ale skutecznie oczyszcza. Co jednak jest ciekawe, płyn nie pieni się, co może okazać się dziwne, gdyż przyzwyczajeni jesteśmy do produktów tworzących pianę. Pomimo składnika pianotwórczego na trzecim miejscu, nie znajdziemy jej pod prysznicem, nawet używając do mycia gąbki.

Produkt jest dostępny w sklepie medycznym admed24.pl.


Modny i dobroczynny olejek konopny znajduje się na siódmym miejscu w składzie, a poprzedza go woda, cocamidopropyl betaine jako substancja myjąca, PEG-150 distearate jako substancja pianotwórcza, propylene glycol jako konserwant, konserwujący glycerin oraz ekstrakt z korzenia lukrecji gładkiej (odmiana Glycyrrhiza Glabra). Niektóre z tych i innych składników może być komedogennych, czyli zapychających. Szwagra całe szczęście nie zapycha. Dalej znajduje się środek łagodzący panthenol, linoleamidopropyl PG-dimonium chloride phosphate zmiękcza i wygładza skórę, tocopheryl acetate jako substancja o działaniu antyoksydacyjnym czyli witamina E. Dzięki caprylyl glycol krem nie wysycha i nie krystalizuje się, kwas cytrynowy działa złuszczająco, disodium EDTA utrwala kosmetyk, phenoxyethanol jako konserwant oraz ethylhexylglycerin jako naturalny konserwant.

Płyn NovaClear Atopis do kupienia w aptekach, które znajdziemy na Ceneo.


Rodzaj cery:
Sucha, atopowa, wrażliwa.

Sposób użycia:
Umyj twarz i ciało płynem, a następnie spłucz ciepłą wodą. W przypadku dostania się preparatu do oczu przemyć wodą. Do użytku zewnętrznego.

Składniki:
Organiczny olej konopny, Ekstrakt z korzenia lukrecji, Gliceryna, Pantenol, Witamina E

Pojemności:
200ml, 500ml


POJEMNOŚĆ: 200 ml

CENA: w aptekach od 13.75 zł

ZAPACH: bezwonny

KONSYSTENCJA: dość gęsty, przezroczysty żel

SKŁAD: <fot.>


16 komentarzy:

  1. Na szczęście nie muszę przykładać większej uwagi do żeli pod prysznic, jednak nie przekonuje mnie wizja mycia twarzy i ciała tym samym. Chociaż... pewnie jestem po prostu uzależniona od nadmiaru kosmetyków do pielęgnacji =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego jest to dobry kosmetyk dla faceta ;P jeden do wszystkiego hehe.

      Usuń
  2. Ciekawa jestem kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym żelu ;) Dobrze się prezentuje, aktualnie jednak mam swojego ulubieńca :D

    Zapraszam do mnie :) Może wspólna obserwacja?

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego ulubieńca masz? ;) zaobserwowałam Twój blog ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dużo osób ma problemy ze skórą i powinno poznać ten żel :)

      Usuń
  5. Swego czasu produkty tej marki były szeroko pokazywane na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak poznałam tę firmę ;) bo wcześniej nawet o niej nie słyszałam.

      Usuń
  6. a ja w sumie go miałam i w sumie nie wiem czy go lubiłam w końcu czy nie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może nie był aż taki super jak go nie zapamiętałaś albo trzeba znów po niego sięgnąć żeby się przekonać ;)

      Usuń
  7. To coś dla mojego mena :D Ja osobiście lubię jak tego typu produkty się pienią :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te Meny to teraz taką wrażliwą skórę mają ;) Z moim ostatnio robiliśmy sobie maseczki i kładliśmy plastry pod oczy ;D. Oczywiście zajrzę do Ciebie ;*

      Usuń
  8. kiedyś chyba miałam jakis kosmetyk z tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużego wyboru nie ma ale kilka produktów jeszcze nie znam to daj znać jakby Ci się przypomniało co miałaś i co o nim sądzisz :)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀