środa, 18 lipca 2018

Soczewki kolorowe, jeśli potrzebujesz mniejszej lub większej zmiany


Myślę, że osoby używające kolorowych soczewek można podzielić na te, które chcą zmienić swój kolor oczu na chwilę, np. przy okazji imprezy czy sesji zdjęciowej oraz na te, których ich naturalny kolor oczu się nie podoba i wolą używać soczewek, aby zmienić swój image. Soczewki kolorowe są świetną odmianą zarówno dla osób, które noszą okulary czy soczewki korekcyjne, ale także dla osób nie posiadających wady wzroku, ponieważ dostępne są także tak zwane "zerówki". Dlatego każdy z nas może pozwolić sobie na podkreślenie koloru oczu lub całkowitą ich zmianę.

Jeśli nie jesteśmy pewni, jakie soczewki wybrać, specjaliści doradzą i dobiorą odpowiedni produkt do naszych potrzeb. Oferta jest szeroka, dostępne są różne marki, więc każdy znajdzie soczewki dla siebie. Szkła kontaktowe powinny być najwyższej jakości i posiadać wysokie standardy, dlatego na wzrok24.pl dostępne są tylko topowe marki.


Aby dodać głębi swojemu spojrzeniu możemy sięgnąć po naturalne kolory soczewek, które jedynie wzmocnią naszą tęczówkę. Ale jeśli chcemy zaszaleć, możemy wybrać bardziej ekstrawaganckie odcienie, które nie występują u ludzi. Jeśli jesteście ciekawi, jakie kolory oferują producenci, zapraszam na stronę, do której link jest wyżej. Na pewno oglądając je, skojarzycie osoby, które noszą podobne soczewki, przez co stają się charakterystyczne i rozpoznawalne. Dostępne są soczewki jednodniowe, dwutygodniowe i miesięczne. Pod względem barwy dzielą się na zmieniające kolor oczu, podkreślające kolor, pogłębiające czy rozświetlające spojrzenie. Dla większego efektu wybrać możemy szkła ze wzorami czy takimi, które powiększają oczy. 

Do standardowych kolorów można zaliczyć te, których tęczówka występuje u ludzi, ale także w kolorze ametystu, fioletu, szafiru i innych intensywniejszych odcieniach. Jeśli chcemy powiększyć tęczówkę, wybieramy odpowiednie szkła do tego przeznaczone. Jak widzicie na zdjęciach powyżej, możemy nieźle zaszaleć wybierając np. soczewki całkiem czarne czy gadzie jak reptilianie, z białymi tęczówkami, w zwierzęce motywy, przekrwione czy w szachownice i niespotykane odcienie. Wybierając się do klubu, gdzie na wyposażeniu są lampy ultrafioletowe możemy zafundować sobie soczewki w neonowych kolorach świecące w świetle UV. Na bal karnawałowy, do odpowiedniego stroju dobierzemy świetne szkła. Możemy być postacią ze "Zmierzchu", wystąpić jako Hulk, Zombie czy Diabeł.


35 komentarzy:

  1. Fajne te soczewki, ale osobiście bym się nie zdecydowała na taką zmianę koloru u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też takie gdzie zmiana nie jest widoczna a jedynie podkreśla naturalną tęczówkę :)

      Usuń
  2. Mnie bardzo ciekawią soczewki, może kiedyś sama je wypróbuję :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś na imprezę wziąłem całe białe - po drodze ludzie różnie reagowali - można się zdziwić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. aktualnie nosze okulary ale już zbieram się za soczewki ;D
    musze sprawdzić jaką mają średnice itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie mam zahamowania co do dotykania gałki ocznej ;p

      Usuń
  5. Ale super, te zielone są ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę można zmienić się w kogoś innego ;) albo coś innego ;P

      Usuń
  6. Ja jednak wolę swoje okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie też ;) szkoda że W okularach nie ma takich bajerów ;D

      Usuń
  7. Ja czasami mam ochotę sięgnąć po takie soczewki i zmienić coś w swoim spojrzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zmienić je tylko trochę albo całkiem zaszaleć ;P

      Usuń
  8. Kiedyś planowałam kupno takich wampirzych i myślę, że to jest super opcja na różne imprezy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wybrała jakieś niebieskie jak moje naturalne ale W jakimś kształcie :P

      Usuń
  9. Noszę tradycyjne soczewki i jeszcze nigdy nie miałam kolorowych, ale z chęcią kiedyś wypróbuję, szczególnie kuszą mnie niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakiegoś półtora roku porzuciłam na dobre okulary i noszę soczewki kontaktowe. Od dawna myślę nad kupnem i spróbowaniem soczewek kolorowych jednak boję się o jakich jakość... Nie wiem czemu ale mam wrażenie, że te kolorowe mogą być nieco gorsz od tradycyjnych. Fajnie, że w tym poście mogłam przeczytać co nie co o soczewkach kolorowych i przede wszystkim... że została podana strona internetowa, na której bezpiecznie kupię kolorowe soczewki najwyższej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że trzeba na własnych oczach je wypróbować ;) np założyć je na jeden dzień albo imprezę i zobaczyć czy są różnice między tymi które nosi się na co dzień ;)

      Usuń
  11. Bardzo podobają mi się soczewki kolorowe, które nie wyglądają bardzo sztucznie, gdy kolor jest nasycony ale tak w miarę naturalnie :) Niektóre dziewczyny noszą tak dziwne kolory, że aż boję się patrzeć im w oczy bo przeraża mnie to. Ja zdecydowałam się na zielone. Kupiłam je na https://www.twojesoczewki.com/42-soczewki-kontaktowe-kolorowe i z moich szaro-niebieskich zmieniłam na zielone. Czuję się dobrze w tym kolorze. Mój facet jest zachwycony. Mówi, że mam oczy jak kocica :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Soczewki na zmianę wyglądu spoko, aczkolwiek dla mnie podstawą i tak zawsze jest poprawa funkcjonowania wzroku. Dlatego też myślę, aby zacząć brać suplement http://dbamooczy.pl/nutrof-total/ , którego składniki wspierają prawidłowe funkcjonowanie wzroku

    OdpowiedzUsuń
  14. Można i tak:) Zawsze jest to jakaś opcja. Jednak wiele osób wybiera po prostu wygodne, dobre dla nich soczewki. To wiadomo jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze jakiś czas temu można było tylko okularami korygować wzrok. Super, że do wyboru mamy również soczewki. Wybór jest taki, że bez problemu można dobrać do swoich potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli to ma być zmiana na chwilę to jak najbardziej warto sobie takie soczewki kupić. Do chodzenia na codzień jednak warto zakupić takie odpowiednio dostosowane przez lekarza do naszej wady wzroku. To bardzo istotne bo inaczej narażamy się na jego pogorszenie. I dużo słabsze widzenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorowe soczewki są ciekawym rozwiązaniem. Ja akurat noszę korekcyjne soczewki i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Soczewki kolorowe potrafią zmienić wygląd i czasem wyglądają naprawdę ciekawie, ale niestety uważam, że niestety nie jest to dobra opcja na co dzień dla naszego wzroku. Jest to już coś całkiem innego niż tradycyjne soczewki kontaktowe, które powodują lepsze widzenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Soczewki zmieniające kolor oczu są ciekawym rozwiązaniem. Przyznam, że nigdy takich nie miałam ale koniecznie kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedni dobór soczewek kontaktowych jest bardzo ważny, ponieważ trzeba zwrócić uwagę na różne kwestie, jak i na samą wadę wzroku. Przeczytajcie sobie na stronie https://blikpol.pl/soczewki-kontaktowe-dobor o tym informacje i przede wszystkim znajdźcie dobrego lekarza, który pozwoli Wam na taki dobór.

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa alternatywa na bale, zabawy karnawałowe lub inne imprezy :) ja na co dzień mam w okularach szkła w kolorze ceglastym (okulary dla daltonistów), więc to też jakieś urozmaicenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę nosić soczewki. Podrażniają mi oczy. A takie kolorowe dla facetów to chyba nie jest dobry pomysł. Z wadą wzroku jaką mam to tylko mam zaufanie do okularów. Ale długo szukałem soczewek okularowych najlepszych dla mnie. Dopiero po zakupie https://www.seikovision.com/pl/soczewki/fotochromowe/ i doborze przez optyka oprawek widzę świetnie. A soczewki sprawdzają się także przy ostrym słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze w życiu nie używałem soczewek, może pora to zmienić i zaskoczyć najbliższych :D

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀