wtorek, 23 lipca 2019

Efektima » Myjący mus do ciała » ekstrakt z malin i olej ryżowy



EFEKTIMA myjący mus do ciała ekstrakt z malin & olej ryżowy

Cały opis produktu znajduje się na zdjęciach.


Produkt znajduje się w sporym 200 ml opakowaniu z zakrętką. Na pudełku znajdziemy wszelkie informacje i to napisane w sposób rymowany. Całkiem oryginalny i ciekawy pomysł na przedstawienie swojego produktu przez firmę. Oczywiście produkt jest polski, co cieszy podwójnie. Samo opakowanie jest dość niepraktyczne w kąpieli, zwłaszcza pod prysznicem. Ja używam go w wannie i lepiej sprawdza się niż pod prysznicem, gdzie może do środka dostać się woda, a poza tym odkręcanie wieczka pod prysznicem może być uciążliwe. Praktyczniejsze i bardziej ekonomiczne pod względem zużycia produktu byłoby włożenie go do tubki lub opakowania z pompką. Jednak nie wiem jak na dozowanie miałaby wpływ konsystencja, gdyż jest ona musem, czyli czymś bardziej zbitym i kremowym od pianki. Dostępny jest w Rossmannie w cenie regularnej 20 zł, jednak teraz jest na niego promocja, jak i jego koleżkę z wyciągiem z limonki i olejem z awokado. Podobno pachnie równie pięknie.

Jeśli chodzi o zapach, nie tylko mi on kojarzy się z gumą balonową. Piękny, kojący zapach, który przypomina dzieciństwo i beztroskę. Na ciele jest krócej wyczuwalny niż w powietrzu. Musu zazwyczaj używam na rękę i tak myję ciało, jednak na gąbkę czasem również praktykuję, choć zauważyłam, że gąbka "zjada" dość dużo produktu. Funkcje myjące są ok, myje, nie wysusza, nie natłuszcza. Wydaje mi się, że wydajność tego produktu jest raczej przeciętna. Chciałoby się, żeby nigdy się nie kończył a ubytek widać szybko. Po kontakcie z wodą i zwilżoną skórą, mus staje się kremowy oraz tworzy się delikatna pianka.



POJEMNOŚĆ: 200 ml


CENA: 19.99 zł


ZAPACH: guma balonowa


KONSYSTENCJA: lekki piankowy mus


SKŁAD: Aqua, Glycerin, Sodium Cocoyl Isethionate, Sorbitol, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Stearic Acid, Parfum, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Oryza Sativa Bran Oil, Phenoxyethanol, Limonene, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Rubus Idaeus Fruit Extract, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, DMDM Hydantoina, Cl 17200, Cl 15985, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone/ Methylisothiazolinone.


22 komentarze:

  1. Sporo już o nim czytałam. Niby mnie kusi, ale mnie nie kusi. Sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest kuszący jednak cena do wydajności średnia na jeża 😓

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie. Lubię takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię. Nie wiem co ma w sobie ten zapach. Powinien podobać się dzieciom a podoba się dorosłym kobitom. Może to kwestia wspomnień z dzieciństwa? 😍

      Usuń
  3. Czytałam sporo dobrego na temat tych musów myjących, chyba sama się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie musy! CUdnie pachną i smakowicie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jeszcze nie miałam czegoś podobnego. Będę musiała spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla zapachu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam owocowe produkty pielęgnacyjne. Z przyjemnością wypróbuje ten mus

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony mus owocowy. Pachnie przepięknie, działanie też w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo go lubię, mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀