☃Obserwatorzy☃

sobota, 8 kwietnia 2017

Vabun » Woda perfumowana i żel Gold Edition



“Mężczyzna Vabun jest nowoczesny i nietuzinkowy. Ma swój własny styl, ale przy tym nie boi się eksperymentować. Niewątpliwie jest to zapach dla mężczyzny, który jest pewny siebie i własnego zdania.”

Vabun oznacza złotego jastrzębia. Jest to indiański odpowiednik znaku zodiaku Radosława Majdana, czyli byka. Radek ma słabość do kultury indiańskiej, w związku z czym zależało mu na tym, aby nazwa perfum w jakiś sposób do tego nawiązywała.

Wszystkie dostępne perfumy marki Vabun stworzone są dla mężczyzn, którzy pragną wyróżnić się z tłumu. Cechuje je najwyższa jakość wykonania, dbałość o szczegóły, estetyka wykonania oraz trwałość.

Do codziennej pielęgnacji polecamy perfumowany żel pod prysznic. Opracowany dla aktywnych i dynamicznych mężczyzn. Idealny po siłowni i saunie. Zapewnia relaksującą kąpiel, która pobudzi do działania. Delikatna formuła pozostawia skórę gładką i nawilżoną.

Mężczyzna Vabun jest zmysłowy i intrygujący. Uwielbia żyć chwilą, nie boi się sięgać po rzeczy, których pragnie. Taka osoba zawsze wierzy w swój niezawodny instynkt. Zostań jednym z nas. Daj się porwać zapachowi Vabun.

Vabun, czyli złoty jastrząb jest symbolem świtu, dopływu nowej energii i odrodzenia, a to idealnie odzwierciedla rozpoczęcie nowego etapu w życiu. Dla Radosława Majdana było nim stworzenie własnej marki znakomitych perfum i kosmetyków. A co jest nowym etapem w Twoim życiu?


Jak tylko zobaczyłam kosmetyki stworzone przez Radka, byłam bardzo ciekawa jak pachną i czym wyróżniają się z tłumu. Tym, co je charakteryzuje jest design - bardzo męski, w odpowiedniej tonacji. Zapachy są do siebie dość podobne, jednak można je dopasować do indywidualnych upodobań.
Dziś przedstawię wodę perfumowaną i żel pod prysznic z serii Gold. Oba te produkty były częścią prezentu imieninowego dla taty. Jest z niego bardzo zadowolony, zapachy przypadły mu do gustu, a fakt, że są to kosmetyki Radka Majdana podwyższyły ich wartość w oczach mężczyzny.
O Radku coraz więcej było słychać, znów można było sobie o nim przypomnieć, mimo, iż jego kariera piłkarska się zakończyła. Takie kosmetyki to dobry prezent dla jego fana, czy chociażby kibica piłki nożnej. Każdy z zapachów można zakupić osobno lub w zestawie, w którym wychodzi taniej.


Perfumowany żel pod prysznic Vabun Gold dla mężczyzn, przeznaczony do codziennej pielęgnacji ciała. Idealny dla każdego rodzaju skóry, o zapachu truskawki, ananasa, jabłka, kminku, gałki muszkatołowej, piżma, jaśminu, cynamonu, cytrusów. Piękny, słodki aromat dodający pewności siebie. Zapach utrzymuje się jeszcze długo po kąpieli.

Produkt przetestowany dermatologicznie, pH przyjazne skórze.
Pojemność:
250 ml
Cena: 12.00 zł
Polski produkt


Perfumowane żele pod prysznic sygnowane nazwiskiem Radosława Majdana dostępne są w naprawdę dobrej cenie. Aktualnie wszystkie produkty są tańsze, w porównaniu do cen, kiedy publikowałam post o Vabun Sport i Classic. Jest to dobre rozwiązanie, jeśli nie znamy zapachu perfum, które są dużo droższe, a chcemy sprawdzić, czy zapach będzie nam odpowiadał. Żel pod prysznic ma pewne naperfumowanie, więc odpowiada zapachowi perfum. Żel z serii Gold ma złotą, lustrzaną etykietę z autografem Radka. Butelka jest prostym walcem, plastik jest trochę zbyt twardy, ale żel wydostaje się dostatecznie dobrze. 



Zauważyłam, że słabo się pieni, ale dobrze myje skórę. Nie wysusza jej, nie ma uczucia ściągnięcia. Skąd wiem? Facetom wszystko jedno, więc poświęciłam swoje ręce i poddałam je testom 😋. Po umyciu pachniały jeszcze przez dłuższy czas. Dzięki takiej przedłużonej trwałości, żel świetnie się spisze na poranne prysznice czy odświeżenie przed imprezą. O tym samym zapachu jest jeszcze woda perfumowana, o której za chwilę, która składa się na fajny klasyczny zestaw.



Zapach jest najbardziej wytrawny z całej trójki, którą mamy do wyboru. Dzięki owocom zapach nie jest tak bardzo ciężki, ale przyprawy sprawiają, że jest on ciepły, uwodzący i dojrzały. Złota edycja przypadnie do gustu eleganckim mężczyznom, ceniącym sobie klasę, dojrzałość i wytrawność.


Woda perfumowana Vabun Gold to elegancki, zdecydowany zapach. Z gatunku mocnych, wręcz zadziornych zapachów, kiedy to mężczyzna pozostawia za sobą chmurkę zapachu. Połączenie nut zapachowych: kardamon, kolendra, sandałowiec, piżmo. Nowoczesny, elegancki zapach.

Pojemność: 100 ml
Cena: 89.00 zł


Na szklanej butelce utrzymanej w matowej, złotej tonacji znajduje się nazwa firmy, seria i inicjały Radka. Na samym kartoniku znajdziemy także autograf twórcy zapachu. Butelka dobrze leży w ręku, atomizer działa bez zarzutu, dla zabezpieczenia jest koreczek, którego akurat ja nie posiadam. W zestawie z perfumowanym żelem pod prysznic zapłacimy za niego 94 zł, czyli oszczędzamy ok 7 zł. Dzięki takiemu zestawowi, Twój facet, ojciec czy nawet dziadek będzie przyjemnie pachniał w dzień, jak i po prysznicu 👨.



Od dawna zauważam, że zapachy dla mężczyzn są trwalsze niż te dla kobiet. Zdarza się, że ubrania pachną nawet po wypraniu. A znam też kobiety, które wybierają męskie zapachy i noszą je na co dzień. Ja także lubię ładne męskie zapachy, jednak wole je wąchać na facecie. Z trójki zapachów najbardziej przypadł mi do gustu ten z serii Sport. Wersja złota spodobać się może mężczyznom w wieku bardziej zaawansowanym niż 30 lat ;).


Vabun Gold Edition to zmysłowość, męskość, intryga. A dodatkowo tym razem zauważyłam pewien news! Dziewczyny! U Radka pojawiły się dwa zapachy także dla kobiet :) Jest to miły ukłon w naszą stronę. Czytałam u kilku koleżanek, że chętnie by poznały zapach także kobiecy. No i proszę, mamy dwa aromaty. A któż wie, może z czasem kolekcja będzie się rozrastała.

Także niespodzianki są dwie:
  1. Kosmetyki są nieco tańsze
  2. Wprowadzono zapach dla kobiet


15 komentarzy:

  1. Wyglądają ciekawie ;) Ciekawi mnie zapach ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całej trójki najmocniejszy i najbardziej dojrzały ;)

      Usuń
  2. Majdan mnie odrzuca, a szkoda bo zapach zapowiada się całkiem nieźle ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najciekawszy jest ten sport bo jest najświeższy. Ten złoty ma super opakowanie ale zapach dla starszych facetów ;)

      Usuń
  3. Mieliśmy z mężem okazję zapoznać się z tymi zapachami, są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają ciekawie, ale przyznam, że jakoś nie interesuje mnie ta marka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu jedne bardzo się spodobały i teraz chętnie by po nie sięgał ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie i elegancko wygladają :) jestem ciekawa jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się flakonik perfum :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję poznać już ten zapach i moim zdaniem jest świetny.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool post! You have really wonderful blog!
    I would be happy if we could be friendship blogs so let me know what you think with leaving comment on my blog

    XOXO, Lena

    https://unicornsfashionnbeauty.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ❀
Masz ciekawe rozdanie?
obserwacja za obserwacje (czynnie)
Zostaw namiary