czwartek, 21 maja 2015

Babydream - szampon dla niemowląt


POJEMNOŚĆ: 250 ml (5)
CENA: ok. 4 zł  (3)
WYDAJNOŚĆ: (3)
ZAPACH: delikatny rumianek (3)  
KONSYSTENCJA: rzadki jasny przezroczysty żel (5)

SKŁAD: foto

OPIS PRODUCENTA: Zawiera łagodne substancje myjące bez myda, które delikatnie lecz gruntownie myją włosy i skórę głowy. Rumianek koi delikatną skórę, a pantenol chroni ją przed wysuszeniem. Białka kiełków pszenicy zapobiegają wyrywaniu włosów przy czesaniu. Produkt gwarantowanej jakości: nie zawiera barwników i substancji konserwujących, oleju mineralnego i parafinowego, pH nutralne dla skóry, tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. Wg producenta szampon jest idealny również do codziennego mycia włosów u dorosłych.

U MNIE:  Zachęcona pozytywnymi opiniami na blogach i internetach, skusiłam się na niego. Prędzej nie słyszałam o myciu włosów szamponem dla dzieci. Okazało się jednak, że moje włosy źle go znoszą, są tępe w dotyku, ciężko się je rozczesuje, bez odżywki ani rusz. A już miałam nadzieję, że będą super miękkie, delikatne i sypkie. Potem na jednym z blogów wyczytałam, że dzieje się tak, ponieważ ph dziecka jest inne niż dorosłego, i produkty dla nich przeznaczone nie zawsze się sprawdzają u nas. I dowiedziałam się wtedy o płynie do higieny intymnej, o którym kiedy indziej. Koniec końców, szampon wykończyłam prawie cały, ponieważ musiałam lać go dużo, żeby uzyskać jakąkolwiek pianę. Resztę zużyłam do innych celów. Na razie nie powrócę do produktów dziecięcych do pielęgnacji włosów. (2)


OCENA: 3.5/5
 OCENY kolejno od 1 do 5, gdzie 1 to najgorsza ocena

18 komentarzy:

  1. U mnie ten szampon daje bardzo podobne efekty, plącze włosy. Ale od razu stosuję maskę i jest lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem leniwcem i nie zawsze stosuję maski. i zbawieniem dla mnie jest dwa w jednym :P wole szampony bardziej nawilżające

      Usuń
  2. Podejrzewam, że u mnie sprawdziłby się dokładnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kosztuje dużo to możesz sprawdzić ;) bo to pewnie zależy od włosa, moje nie są dobre do współpracy :P

      Usuń
  3. Nie testowałam go na sobie.
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam wiele przeróżnych opinii ale tak czy siak będę go chciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię ten szampon ale jak go skończę to chyba kupię Alterre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze zalezy od struktury włosa. Ale Alterre też muszę spróbować

      Usuń
  6. Moje włosy też go nie polubiły :( Po raz pierwszy miałam ochotę je obciąć po ramiona gdy musiałam je rozczesywać godzinę przez ten cudowny szampon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobne odczucia miałam :P może mamy takie włosy, że źle działa na nie ten szampon. Bo niektórzy chwalą go. Teraz próbuję płynu Facelle i jest trochę lepszy i włosy sa przyjemnie miękkie po nim, ale w trakcie mycia rewelacji nie ma

      Usuń
  7. U mnie ten szampon troche lepiej się sprawdza w czasie mycia jest taki sobie, ale po myciu i po dobrej masce czyni cuda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bym go pochwalila dopiero jakby bez maski był fajny :P bo nie zawsze mam czas na maski i odżywki i potrzebuje wtedy szamponu, po którym nie ma narażenia życia jak nie użyję czegos po szamponie ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. zazdroszczę :) miałam nadzieję, że u mnie się sprawdzi

      Usuń
  9. dopiero zaczęłam stosować, ale póki co sprawdza się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀