piątek, 1 maja 2015

Balea - dusche & creme truskawkowy

POJEMNOŚĆ: 300 ml (5)
CENA: ok. 6.00  (5)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH: mocna, lekko chemiczna truskawka (4)  
KONSYSTENCJA: żelowa, niezbyt rzadka (5)


SKŁAD: <fot>

OPIS PRODUCENTA: Kremowy żel pod prysznic Balea z cennymi ekstraktami sprawia, że skóra staje się aksamitnie miękka a piękny zapach działa kojąco na zmysły. Testowany dermatologicznie. "Smak" trukawkowy.

 U MNIE: Jak na razie, wszelkie umilacze łazienkowe stosuję do wanny, co sprawia, że przyjemnymi zapachami cieszę się dłużej, gdyż nie spływają od razu do kanału tylko unoszą się po całej łazience :).
Zapach truskawkowej Balei jest przyjemny, intensywny, lecz lekko chemiczny. Taka trochę sztuczna truskawka. Jednak relaksując się w kąpieli upajam się tym aromatem, woda ładnie pachnie, tworzy się sporo miękkiej piany, a skóra po kąpieli jeszcze przez jakiś czas pachnie lekko truskaweczką.(4) 

OCENA: 4.66/5
 
 OCENY kolejno od 1 do 5, gdzie 1 to najgorsza ocena

8 komentarzy:

  1. Nie dla mnie tai zapach ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapaszek chyba również nie dla mnie chodź od dłuższego czasu mam ochotę na wypróbowanie czegoś z Balea :)
    Zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten żel truskawkowy i bardzo go lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawki ojj kochana czytasz mi w myślach ;-)
    uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀