wtorek, 5 maja 2015

Małe nowości Rossmannowe


W Rossmannowym szale zakupowym kupiłam tylko 5 produktów, za które łącznie zapłaciłam niecałe 20 zł. I to był dobry deal :P

Kupiłam cudownie pachnące granatem mydełko Alterra. I granat znalazł się dziś też w moim brzuszku ;p

Chusteczki do higieny intymnej. Nigdy nie używałam takiego produktu, ale widziałam, że blogerki używają chusteczek, więc też się skusiłam ;)

Płyn do higieny intymnej, który zaczęłam używać do mycia włosów. Dzięki blogosferze, dowiedziałam się, że takie płyny dobrze robią na włosy :)

A z przecenionej kolorówki kupiłam korektor Wibo, który jest dobry, ale nie rewelacyjny.

I rozświetlacz i to jest kosmetyk, który też używam pierwszy raz w życiu i dopiero uczę go się go obsługiwać :P. Wzięłam odcień silver marki Lovely.

Nie jest tego dużo, ponieważ cierpię na brak środków do roztrwaniania :P

14 komentarzy:

  1. Ja w Rossmannie kupiłam Facelle, tusz Eveline, Babydream, Bambino i olejek Wellness&Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego ja nie jadę do Rossmanna, bo wiem, że wyjadę z nadmiarem kosmetyków :):):) I z pustym portfelem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości :-) ja nie miałam jeszcze tego osławionego Facelle :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez chyba teraz skuszę się na Facelle. Chusteczki polecam bo naprawdę są wybawieniem w niektórych sytuacjach. Podczas wakacji czy długiej podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś pędzę po kilka lakierów :) fajnie zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam wszystko do higieny intymnej i polecam gorąco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety płyn Facelle do mycia włosów mi się nie sprawdził ale w pierwotnym zastosowaniu jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ten rozświetlacz Lovely, ale u mnie go cały czas nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. te chusteczki do higieny intymnej lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To mydełko z alterry pachnie pięknie ;) bardzo je lubię tak samo jak ten rozświetlacz z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Rossmanowe promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę dopaść ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀